کمد دیواری ام دی اف

طراحی کمد دیواری

.می توان گفت هر خانه ای که به کمد دیواری مجهز باشد خانه ای وفق سلیقه خانم های خانه دار است در واقع مهم ترین چیزی که یک خانه باید داشته باشد فضایی برای ذخیره اسباب دور از دید می باشد بنابراین کمد دیواری می تواند مناسب باشد که تمام نیاز های شما را براورده کند نه فضای کوچکی داشته باشد که نتوان اسباب را در ان جای داد و نه فضای بزرگی که تمام متراژ را اشغال کند.

جنس کمد دیواری

کمد دیواری‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته شده اند. یکی از مواردی که باید در نصب و ساخت کمد دیواری توجه کنید، جنس مرغوب آن است؛ چرا که اگر جنس مواد استفاده شده در کمد دیواری خوب و مرغوب باشد به راحتی می توانید تا چندین سال استفاده کنید. بهترین جنسی که همه در ساخت کمد دیواری‌هایشان استفاده می‌کنند، چوب است! در ادامه به توضیح این مورد می پردازیم.
اگر به دنبال جنسی هستید که تا سال‌ها با خیال راحت از آن استفاده کنید، چوب درخت گردو است که رنگ ثابت و بدون تغییر آن گزینه روی میز بسیاری از مالکان است. اگر وسایل و چیدمان اتاقتان به صورتی است که سبکی ظریف است، پیشنهاد ما چوب درخت گیلاس است که رنگ روشن آن می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای یکسان کردن رنگ کمد دیواری با وسایل و دکوراسیون با رنگ روشن شما باشد. مورد بعدی در معرفی جنس کمد دیواری، چوب درخت بلوط است که ویژگی بارز آن علاوه بر مقاومت زبان زدش، طیف رنگ‌های فراوانی است که می‌تواند دست شما را در انتخاب به شدت باز بگذارد. البته اگر دوست ندارید از جنس چوب طبیعی استفاده کنید، می‌توانید از کمد دیواری‌هایی با جنس چوب مصنوعی مثل ممبران و ام دی اف و… استفاده کنید. ناگفته نماند که بین چوب‌های مصنوعی، ام دی اف پر فروش ترین نوع است. برای دکوراسیون و چیدمان زیباتر می‌توانید درب‌های کمددیواری را از جنس‌های دیگر مثل شیشه و… بهره بگیرید.

تمامی نمونه کار ها مربوط به هامون سازه می باشد